Kontakt

Zapraszamy do naszego Banku:

Bank Spółdzielczy w Jordanowie
Rynek 44
34-240 Jordanów
tel/fax 18 267 55 20, 18 267 45 15,
519 756 876

NIP: 735-00-19-736

REGON: 000499933

jordanow@bsjordanow.pl

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00

Oddział w Makowie Podhalańskim
ul. 3 Maja 6
34-220 Maków Podhalański
tel: 33 877 11 19
fax: 33 877 15 50

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00

Oddział w Zawoi
Zawoja 1923
34-222 Zawoja
tel: 33 877 68 88
fax: 33 877 55 06

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00

Filia w Białce
Białka 608
34-220 Maków Podhalański
tel/fax: 33 872 79 95

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00

Filia w Sidzinie
Sidzina 362
34-236 Sidzina
tel/fax: 18 267 32 81

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00

Filia w Krakowie
ul. Kalwaryjska 90
30-504 Kraków

tel/fax: 12 259 56 13

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30

Informacja o trybie zgłaszania reklamacji

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Jordanowie, zwanego dalej „Bankiem” dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań - możesz złożyć reklamację w jednej z poniższych form:

  • telefonicznie – w tym celu zadzwoń na nasz nr 18 26 75 520
  • elektronicznie – napisz na adres jordanow@bsjordanow.pl
  • pisemnie – wysyłając list na adres Bank Spółdzielczy w Jordanowie, 34-240 Jordanów ul. Rynek 44
  • osobiście – w najbliższej pacówce.

Wszystkie reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w Jordanowie rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zapytania. Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną przez Ciebie reklamację może wynieść 60 dni kalendarzowych. Zgłaszane przez Ciebie reklamacje rozpatrywane są przez Bank nieodpłatnie.

Standardowo odpowiedź na złożoną przez Ciebie reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny.

Odpowiedź dotycząca zgłoszonej przez Ciebie skargi czy reklamacji nie satysfakcjonuje Cię? W takiej sytuacji możesz złożyć odwołanie od decyzji Banku.

Dodatkowo przysługuje Ci prawo do złożenia odwołania od decyzji Banku do:

  • Arbitra Bankowego - w przedmiocie roszczeń nie przekraczających 8000 złotych
  • Sądu polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego
  • Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego
  • Rzecznika Finansowego

Właściwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy Placu Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, adres korespondencyjny Urzędu: Komisja Nadzoru Finansowego,
Plac Powstańców Warszawy 1, skr. poczt. 419, 00-950 Warszawa 1.

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem TeamViewerPobierz program Zdalnego Wsparcia Klientów BS Jordanów

Kursy walut

Kursy walut2017-07-24 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1108
1 USD3.5324
1 CHF3.7075
1 GBP4.5838
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
WIBOR 3M 1,73
więcej