Szanowni Państwo,
w Kartosferze dostępna jest zakładka „3D Secure”, zawierająca opcję ustanowienia kodu PIN do transakcji internetowych. Kod PIN jest ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych kart oraz wydanych w przyszłości.
Do końca roku 2020, Klienci którzy nie ustanowią kodu PIN do transakcji internetowych, będą realizowali transakcje jak do tej pory. Podczas transakcji otrzymają SMS z kodem do wprowadzenia na ekranie. Dla Klientów którzy ustanowią kod PIN do transakcji internetowych, przebieg uwierzytelnienia będzie zmodyfikowany: na pierwszym ekranie Klient zostanie poproszony o wprowadzenie kodu PIN do transakcji internetowych, a dopiero po jego poprawnym wprowadzeniu otrzyma SMS i wyświetli się mu ekran z prośbą o wprowadzenie kodu SMS.
Od 01.01.2021 Klienci którzy nie ustanowią kodu PIN, nie będą mogli skutecznie zrealizować płatności kartą dla transakcji internetowych.