• SMSBanking

    SMSBanking

    SMS-Banking to forma komunikacji Banku z Klientem za pomocą krótkich wiadomości tekstowych SMS.

    Bank automatycznie wysyła wiadomości informujące Klienta o jego saldzie na rachunku na początek dnia i o każdej zmianie salda. Wiadomości wysyłane mogą być także na żądanie Klienta.

    Poniższa tabela definiuje wiadomości dotyczace różncyh żądań Klienta:

    • <modulo> - modulo Klienta
    • <PIN> - kod PIN przyporządkowany do nr telefonu
    • <NRB> - numer rachunku bankowego
    • <data> - data (np. data operacji, zależnie od kontekstu)
    • <wartość> - wartość (np. kwota operacji)
    • <karta> - numer karty
    • <waluta> - waluta (np. waluta rachunku użytkownika)

    Nazwa

    Opis

    Zapytanie Klienta

    Odpowiedź systemu

    Wolne środki

    Klient pyta o wolne środki na kontach

    <modulo>#<PIN>#ZAPYTANIE

    Gdzie zapytaniem może być:

    ·         S – salda wszystkich rachunków,

    ·         SB – salda rachunków bieżących,

    ·         SK – salda rachunków kredytowych,

    ·         ST – salda rachunków terminowych,

    ·         SR#<NRB> - saldo wybranego rachunku

    Wolne środki / Saldo <NRB> na dzień <data>:<wartość><waluta>

    Oprocentowanie

    Klient pyta o oprocentowanie rachunków

    <modulo>#<PIN>#ZAPYTANIE gdzie zapytaniem może być:

    ·         O – oprocentowanie wszystkich rachunków,

    ·         OB – oprocentowanie rachunków bieżących,

    ·         OK – oprocentowanie rachunków kredytowych,

    ·         OT – oprocentowanie rachunków terminowych,

    ·         OR#<NRB> - oprocentowanie wybranego rachunku

     

    Operacje

    Klient pyta o ostatnie operacje na rachunkach

    <modulo>#<PIN>#ZAPYTANIE#MIN_KWOTA,

    Gdzie zapytaniem może być:

    ·         W – operacje wszystkich rachunków,

    ·         WB – operacje rachunków bieżących,

    ·         WK – operacje rachunków kredytowych,

    ·         WT – operacje rachunków terminowych

    ·         WR#<NRB> - ostatnie operacje wybranego rachunku

    Parametr MIN_KWOTA jest opcjonalny

    Ost. oper. Na <NRB>: dnia <data> +<wartość><waluta> z/na: <NRB>, dnia <data> +<wartość><waluta> od/do: <odbiorca nazwa> lub Ost. oper. Na <NRB>: dnia <data> +<wartość><waluta> <opis operacji>, dnia <data> +<wartość><waluta><opis operacji>, dnia <data> -<wartość> <waluta> <opis operacji>

    Zmiana hasła PIN

    Klient może zmienić swój kod PIN

    <modulo>#aktualny-<PIN>#P#nowy-<PIN>

    Hasło PIN zostało poprawnie zmienione

     

     

    BANK SPÓŁDZIELCZY W JORDANOWIE

    Rynek 44
    34-240 Jordanów
    tel: 18 267 55 20, 18 267 45 15, 519 756 876
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 735-00-19-736
    REGON: 000499933
    KRS: 0000128861

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.30

    Zastrzeżenia kart dla Klientów (w przypadku zgubienia lub kradzieży karty)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    Znajdziesz nas też tutaj