• Kredyt inwestycyjny Wspólny Remont

    Kredyt inwestycyjny Wspólny Remont

    Bank Spółdzielczy w Jordanowie oferuje Wspólnotom Mieszkaniowym kredyty inwestycyjne Wspólny Remont z maksymalnym okresem kredytowania do 10 lat.

    Kredyt przeznaczony jest na:

    1. finansowanie nakładów inwestycyjnych związanych m.in. z: modernizacją, remontem, adaptacją, przebudową, ulepszeniem lub konserwacją infrastruktury technicznej nieruchomości będących w zasobach wspólnoty
    2. sfinansowanie inwestycji współfinansowanych dotacjami z Funduszy Europejskich,
    3. refinansowanie wydatków na realizację inwestycji poniesionych przez Kredytobiorcę z własnych środków,
    4. spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego przez wspólnotę w innym Banku.

    Aby uzyskać kredyt inwestycyjny Wspólny Remont-  Wnioskodawca składa w Banku wraz z wnioskiem dokumenty finansowe niezbędne do oceny zdolności i wiarygodności kredytowej.

     

    Podstawą udzielenia kredytu jest:

    • złożenie kompletnej dokumentacji,
    • wykazanie zdolności do spłaty kredytu wraz z odsetkami,
    • ustanowienie prawnych zabezpieczeń spłaty kredytu, np. pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem, cesja wierzytelności z tytułu wpłat członków wspólnoty na fundusz remontowy, cesja praw z polisy ubezpieczenia nieruchomości wspólnej od ognia i innych zdarzeń losowych.

    Wnioskodawca ubiegając się o kredyt musi złożyć następujące dokumenty:

    • Decyzja o nadaniu numeru NIP,
    • Zaświadczenie o numerze REGON,
    • Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatą podatków,
    • Zaświadczenie o niezaleganiu z opłatą składek ZUS,
    • Roczne zeznania podatkowe CIT,
    • Sprawozdanie finansowe Wspólnoty Mieszkaniowej za ubiegły rok,
    • Uchwała w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego za ubiegły rok - jeśli jeszcze nie ma to za rok poprzedni lub  Uchwała Wspólnoty Mieszkaniowej w sprawie udzielenia zarządowi absolutorium,
    • Umowa o ustanowieniu odrębnej własności lokali (wymagana forma aktu notarialnego), jeżeli Zarząd został ustanowiony w tej umowie lub Umowa o zarządzanie nieruchomością wspólną (wymagana forma aktu notarialnego) lub uchwała o wyborze Zarządu i sposobie zarządzania nieruchomością wspólną,
    • Odpis z księgi wieczystej nieruchomości z uprawomocnionym wpisem odrębnej własności,
    • Uchwała Wspólnoty Mieszkaniowej w sprawie zaciągnięcia kredytu,
    • Uchwała członków Wspólnoty Mieszkaniowej w sprawie ustalenia wysokości stawki funduszu remontowego wraz z wyciągiem z protokołem głosowania nad tą Uchwałą, stwierdzającego jej  podjęcie lub nie,
    • Opinia banku (banków) prowadzących rachunek bieżący lub kredytujących Wnioskodawcę,
    • Roczny plan gospodarczy Wspólnoty Mieszkaniowej na rok bieżący,
    • Dokumenty przedstawiające historię wpłat na rachunek funduszu remontowego, co najmniej za okres 6 miesięcy – w przypadku Wnioskodawców niebędących Klientami Banku,
    • Polisa ubezpieczeniowa nieruchomości wspólnej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki,
    • Dokumenty dotyczące przedsięwzięcia inwestycyjnego: plany, harmonogram prac, pozwolenia, dokumentacja dotycząca posiadania przez wspólnotę mieszkaniową wkładu własnego.

    Napisz do nas

    BANK SPÓŁDZIELCZY W JORDANOWIE

    Rynek 44
    34-240 Jordanów
    tel: 18 267 55 20, 18 267 45 15, 519 756 876
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 735-00-19-736
    REGON: 000499933
    KRS: 0000128861

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.30

    Zastrzeżenia kart dla Klientów (w przypadku zgubienia lub kradzieży karty)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    Znajdziesz nas też tutaj