• Aktualności
  • Webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”

Webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”

11-04-2025

Webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”

Data: 17 kwietnia 2025 roku

Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji

Dla kogo? Webinarium jest skierowane do seniorów i ich opiekunów.

Cel Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

Termin

  • Logowanie uczestników – od 9:45.
  • Rozpoczęcie webinarium – o 10:00.
  • Zakończenie webinarium – o 12:30.

Zgłoszenia

  • Przyjmowanie zgłoszeń – wyłącznie za pośrednictwem internetowego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR”.
  • Potwierdzenia możliwości uczestnictwa zostaną przesłane – do 16 kwietnia 2025 roku.
  • Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
  • W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Informacje techniczne

W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W webinarium można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do webinarium zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.

Materiały

Uczestnicy spotkania otrzymają prezentację. Prezentacja zostanie wysłana na adresy e-mail podane podczas logowania do webinarium.

Opłaty

Udział w spotkaniu online jest bezpłatny.

Kontakt

W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.

PROGRAM

9:45-10:00 Logowanie uczestników

10:00-10:45 Sposoby oszukiwania przez Internet. Jakie dane chcą ukraść przestępcy w Internecie

10:45-11:00 Przerwa

11:00-11:45 Jak rozpoznać fałszywą stronę i gdzie ją zgłosić. Cyberhigiena – dobre praktyki korzystania z Internetu. Co zrobić jeśli dam się oszukać

11:45-12:00 Przerwa

12:00-12:30 Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz nas też tutaj