Szanowny Kliencie!
Bezpieczeństwo Twoich finansów, a także komfort korzystania z usług bankowych zależy od aktualności Twoich danych osobowych w Twoim Banku.
Jeśli dokonałeś wymiany dowodu osobistego, zmieniłeś numer telefonu, lub adres zamieszkania – musisz o tym powiadomić Bank.
Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klienta nie tylko na etapie nawiązywania relacji, ale także w trakcie świadczenia usług na jego rzecz. Musimy posiadać aktualne dane Twojego dowodu osobistego.
Brak ważnego dowodu osobistego naraża Cię na problemy z dostępem do naszych usług.
Zgłaszaj także zmianę numeru telefonu, bo aktualny numer umożliwia szybki kontakt z Tobą w przypadku wykrycia niestandardowych zachowań czy podejrzanych operacji na Twoim koncie.
Aktualizacji danych możesz dokonać:
I krok
Zaloguj się do bankowości elektronicznej
II krok
Wybierz zakładkę „Mój profil”
III krok
Z bocznego menu wybierz zakładkę „Dane”
IV krok
W oknach, które pojawią się na ekranie możesz dokonać aktualizacji danych takich jak: adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, czy dokument tożsamości.
Waluta | Sprzedaż | Kupno |
---|---|---|
EUR | 4.3816 | 4.1231 |
USD | 3.8676 | 3.6390 |
CHF | 4.7243 | 4.3872 |
GBP | 5.2290 | 4.8847 |
ELIXIR | do 11:00 do 15:00 do 17:00 |
ELIXIR | do 16:00 |
Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy) | 24h |
BlueCash (Natychmiastowy) | 24h |
SORBNET | do 15:00 |