Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
W Banku Spółdzielczym w Jordanowie wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Waluta | Sprzedaż | Kupno |
---|---|---|
EUR | 4.3855 | 4.1267 |
USD | 3.7879 | 3.5641 |
CHF | 4.7363 | 4.3984 |
GBP | 5.0852 | 4.7504 |
ELIXIR | do 11:00 do 15:00 do 17:00 |
ELIXIR | do 16:00 |
Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy) | 24h |
BlueCash (Natychmiastowy) | 24h |
SORBNET | do 15:00 |