Aktualizacja danych

Szanowny Kliencie!

Bezpieczeństwo Twoich finansów, a także komfort korzystania z usług bankowych zależy od aktualności Twoich danych osobowych  w Twoim Banku.

Jeśli dokonałeś wymiany dowodu osobistego, zmieniłeś numer telefonu, lub adres zamieszkania – musisz o tym powiadomić Bank.

Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klienta nie tylko na etapie nawiązywania relacji, ale także w trakcie świadczenia usług na jego rzecz. Musimy posiadać aktualne dane Twojego dowodu osobistego.

Brak ważnego dowodu osobistego naraża Cię na problemy z  dostępem do naszych usług.

Zgłaszaj także zmianę numeru telefonu, bo aktualny numer umożliwia szybki kontakt z Tobą w przypadku wykrycia niestandardowych zachowań czy podejrzanych operacji na Twoim koncie.

Aktualizacji danych możesz dokonać:

  • odwiedzając placówkę naszego Banku i zgłaszając zmianę danych pracownikowi Obsługi Klienta;
  • bankowości elektronicznej eBankNet – poniżej instrukcja jak tego dokonać:

 

I krok

Zaloguj się do bankowości elektronicznej 

bz1

II krok

Wybierz zakładkę „Mój profil”

bz2

III krok

Z bocznego menu wybierz zakładkę „Dane”

bz3

 

IV krok

W oknach, które pojawią się na ekranie możesz dokonać aktualizacji danych takich jak: adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, czy dokument tożsamości.

 

bz4

bz5

bz6

bz7

 

Znajdziesz nas też tutaj