Szanowny Kliencie!
Bezpieczeństwo Twoich finansów, a także komfort korzystania z usług bankowych zależy od aktualności Twoich danych osobowych w Twoim Banku.
Jeśli dokonałeś wymiany dowodu osobistego, zmieniłeś numer telefonu, lub adres zamieszkania – musisz o tym powiadomić Bank.
Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klienta nie tylko na etapie nawiązywania relacji, ale także w trakcie świadczenia usług na jego rzecz. Musimy posiadać aktualne dane Twojego dowodu osobistego.
Brak ważnego dowodu osobistego naraża Cię na problemy z dostępem do naszych usług.
Zgłaszaj także zmianę numeru telefonu, bo aktualny numer umożliwia szybki kontakt z Tobą w przypadku wykrycia niestandardowych zachowań czy podejrzanych operacji na Twoim koncie.
Aktualizacji danych możesz dokonać:
I krok
Zaloguj się do bankowości elektronicznej

II krok
Wybierz zakładkę „Mój profil”

III krok
Z bocznego menu wybierz zakładkę „Dane”

IV krok
W oknach, które pojawią się na ekranie możesz dokonać aktualizacji danych takich jak: adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, czy dokument tożsamości.




| Waluta | Sprzedaż | Kupno |
|---|---|---|
| EUR | 4.3844 | 4.1258 |
| USD | 3.8195 | 3.5938 |
| CHF | 4.7489 | 4.4101 |
| GBP | 4.9992 | 4.6700 |
| ELIXIR | do 11:00 do 15:00 do 17:00 |
| ELIXIR | do 16:00 |
| Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy) | 24h |
| BlueCash (Natychmiastowy) | 24h |
| SORBNET | do 15:00 |