Aktualizacja danych
Szanowny Kliencie!
Bezpieczeństwo Twoich finansów, a także komfort korzystania z usług bankowych zależy od aktualności Twoich danych osobowych w Twoim Banku.
Jeśli dokonałeś wymiany dowodu osobistego, zmieniłeś numer telefonu, lub adres zamieszkania – musisz o tym powiadomić Bank.
Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji tożsamości Klienta nie tylko na etapie nawiązywania relacji, ale także w trakcie świadczenia usług na jego rzecz. Musimy posiadać aktualne dane Twojego dowodu osobistego.
Brak ważnego dowodu osobistego naraża Cię na problemy z dostępem do naszych usług.
Zgłaszaj także zmianę numeru telefonu, bo aktualny numer umożliwia szybki kontakt z Tobą w przypadku wykrycia niestandardowych zachowań czy podejrzanych operacji na Twoim koncie.
Aktualizacji danych możesz dokonać:
- odwiedzając placówkę naszego Banku i zgłaszając zmianę danych pracownikowi Obsługi Klienta;
- bankowości elektronicznej eBankNet – poniżej instrukcja jak tego dokonać:
I krok
Zaloguj się do bankowości elektronicznej
II krok
Wybierz zakładkę „Mój profil”
III krok
Z bocznego menu wybierz zakładkę „Dane”
IV krok
W oknach, które pojawią się na ekranie możesz dokonać aktualizacji danych takich jak: adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, czy dokument tożsamości.