• Visa Classic Euro

    Visa Classic Euro

    VISA CLASSIC EURO - szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki!

    Dzięki karcie VISA CLASSIC EURO nie musisz zabierać ze sobą gotówki na wyjazd za granicę – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w Euro.

    Do Twojej karty VISA CLASSIC EURO otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA GENERALI TU S.A., które obejmuje:

    check Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty

    check  Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu

    check  Ubezpieczenie zakupionego towaru

    check  Ubezpieczenie mienia

    Dlaczego warto?

    łatwe i szybkie dokonywanie płatności za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej

    bezpieczeństwo transakcji

    stały dostęp do swoich pieniędzy - w  kraju i w Strefie Euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat

    możliwość płatności w Internecie - to Ty ustanawiasz indywidualne limity transakcji do karty

    Przydatne informacje

    Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada nową funkcjonalność - płatność zbliżeniową, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 100 zł (VISA).

    Jak płacić zbliżeniowo?
    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu.

    Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego,
    • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Napisz do nas

    BANK SPÓŁDZIELCZY W JORDANOWIE

    Rynek 44
    34-240 Jordanów
    tel: 18 267 55 20, 18 267 45 15, 519 756 876
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 735-00-19-736
    REGON: 000499933
    KRS: 0000128861

    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.30

    Zastrzeżenia kart dla Klientów (w przypadku zgubienia lub kradzieży karty)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    Znajdziesz nas też tutaj